Wednesday, March 30, 2011

不代表结束

你终于下了车 在等着下一班车吧
* 别再搭错车了!
我们相识根本还不到两年
就这样 那倒数的三秒也过去了
睡过一晚 是不是已在崭新的一天了

那是我第一次收到你最长的信息吧
我也不知该怎样反应
曾经有一度 我会觉得学校没了你不就寂寞了
不是别人不原意听 不是我不愿意告诉别人
是你 知道我在讲什么 感受得到我的感受
一种可以融化的感觉
曾经太多人假装了解我 看过太多虚伪的同感深受
却突出了你吧 你我太多共同点了
我会珍惜你的眼泪的 XD
我们也只差那一个星期 哈

我呢 还是会在旧车厢里
一样扮演着那个角色
上了新的班车后会不会慢慢遗忘
我们会不会慢慢被排到后头看不见的队伍了
虽然我不可能再和你搭同一班车
但是我一定会找到你的车厢和座号
因为你还要出席我的幸福婚礼 嘻



1 comment:

  1. thx..my 1st supporter~

    haaa...this post made me realized sth...
    from the very start until now...
    wat in my mind, actually remain unchanged.
    am feeling so happy that u guys got each other a long lasting friendship, even nick have decided to start his new journey...

    am kind of emotional person...but i did not know the way of expressing myself to the people i care for.
    therefore...along the times in Taylor's, i feel that am alone.

    for me...maybe there are frens around...but actually no one really understand me as my high school frens.
    More i got is juz classmates...? hah...i think so.

    after seen ur post, really wishing that u guys will stay close until the end of life. =)
    jia you~gal...

    ReplyDelete